DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  دانلود نرم افزار جدید MyAntiVirus Pro - AntiVirus گوشی شما را در برابر بد افزارها ,ویروسها ,تروجانها و... محافظت می کند. این نرم افزار امنیتی برای آندروید می باشد این نرم افزار قابلیت بروز رسانی را دارا می باشد


دانلود نرم افزار آنتی ویروس MyAntiVirus Pro - AntiVirus v.1.8.0 برای آندروید
 



ادامه مطلب ...

  Security & Antivirus Premier - آنتی ویروس بسیار قدرتمند و حرفه ای که بدون شک جزو بهترین آنتی ویروس های شناخته شده می باشداین نرم افزار ضد جاسوسی و ضد بدافزار با داشتن امکانات گسترده از ورود ویروس ها و کرم ها و کی لاگر ها و در کل بد افزار ها به گوشی جلوگیری به عمل می آورد.


Security & Antivirus Premier - آنتی ویروس قدرتمند مخصوص گوشی های آندروید
 



ادامه مطلب ...

  آنتی ویروس آندروید آواست avast! Mobile Security 2.0.2570 که یکی دیگر از جدیدترین آنتی ویروس های آندروید می باشد دارای قدرتی بالا در اسکن فایل ها و حتی اسکن کردن اس ام اس ها و لیست مخاطبین با سرعتی بالا می باشد.این ضدویروس می تواند بدافزار هایی به جز ویروس ها و تروجان ها را نیز ار جمله Spyware و  Worm را شناسایی و پاکسازی کنید.


امنیت گوشی های آندروید با آنتی ویروس آواست آندروید - avast! Mobile Security Android
 



ادامه مطلب ...

 

آنتی ویروس جدید اندروید نسخه : Kaspersky Mobile Security v9.10.125

آنتی ویروس یکی از ضروری ترین برنامه هایی است که نصب آن برروی هر گوشی به خصوص گوشی های هوشمند و در راس آن اندروید بسیار ضروری است.این آنتی ویروس نسخه جدید خود را که دارای آپدیت های جدید  نیز هست را منتشر کرده است که می توانید هم اکنون از سایت یک موبایل دانلود کنید.سیستم قدرتمند ضد اسپم و ضد بد افزار و ضد تروجان و.. که کسپر اسکای می تواند به آسانی آنها را شناسایی کند و آنها را پاکسازی نماید.آنتی ویروس KasperSky android Security بهتر از هر انتی ویروس دیگری است و این را نیز نشان داده است.

آنتی ویروس اندروید Kaspersky Mobile Security



ادامه مطلب ...

  دانلود آنتی ویروس نورتون برای اندروید (Norton Antivirus & Security V3.0.0.692 ) که دارای امکانات گسترده ای می باشد که محافظت از گوشی اندروید شما را در بهترین شرایط فراهم می سازد.

نورتون محصولی از شرکت امنیتی Symantec می باشد که جزو آنتی ویروس های محبوب و مشهور می باشد که نسخه های موبایل و خود را ارائه می دهد.این انتی ویروس جدیدترین ورژن ضدویروس Norton می باشد.

نورتون آنتی ویروس اندروید Norton Antivirus & Security



ادامه مطلب ...

  اگر به دنبال یک آنتی ویروس عالی و خوب برای دیوایس اندروید خود میگردید بهتر است آنتی ویروس AntiVirus & Security PRO را به هیچ وجه از دست ندهید.

این نرم افزار یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند و قوی است که از ورود هر گونه ویروس و یا کرم اینترنتی به داخل گوشی شما جلوگیری میکند. این آنتی ویروس دارای بلک لیست و تسک منیجر نیز میباشد.

hآنتی ویروس قدرتمند و پروفشنال اندروید AntiVirus & Security PRO



ادامه مطلب ...

  نرم افزار Kaspersky Mobile Security یکی از قوی ترین آنتی ویروس هایی است که برای سیستم عامل اندروید ارئه شده است.

این نرم افزار علاوه بر این که ورود بد افزارها و ویروس ها به داخل گوشی شما جلو گیری میکند دارای یک بلک لیست هم میباشد تا شماره هایی را که میخواهید در بلک لیست قرار دهید تا از تماس آنها با شما جلو گیری شود.


آنتی ویروس کاسپر اسکی Kaspersky Mobile Security
 



ادامه مطلب ...

  نرم افزار Zoner Mobile Security از سری نرم افزارهای امنیتی اندروید است که به تازگی برای اندروید ارائه شده است. این نرم افزار هم یک آنتی ویروس بسیار قوی است و هم یک سپر برای جلو گیری از ورود بد افزار به گوشی شما. این نرم افزار دارای بک لیست میز میباشد.


نرم افزار امنیت اندروید Zoner Mobile Security
 



ادامه مطلب ...

  آنتی ویروس Mobile AntiVirus Security PRO v 3.2.3 مخصوص گوشی های اندروید یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس های اندروید می باشد که علاوه بر آپدیت جدید دارای سرعت جستجو بالا و دقیق می باشد همچنین این ضد ویروس موبایل قابلیت جستجو اس ام اس ها و اسپم کردن اس ام اس های تبلیغاتی رانیز داراست. 


آنتی ویروس اندروید Mobile AntiVirus Security PRO - Avg android
 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها